Kumaş alan. Astar dünyasına yolculuğumuz henüz bitmedi, isterseniz daha birçok merakımızı keşfetmek için bizi takip etmeye devam edin ve twill’imize dair eklemek istediğiniz bir şeyler varsa yorumlara bekleriz!
Kişiye özel ceket yapımında izlenecek birkaç adım vardır: Önce kumaş seçimi, ardından model ve iç kumaşlar ve son olarak astar seçimi.
Astar, tanımı gereği mont, ceket, çanta, yağmurluk, etek, pantolon, eldiven, şapka veya cep gibi giysi veya aksesuarların içine uygulanan kumaştır.
Giysinin işlevsel bir parçasıdırlar ve giysi içinde kaymaya, ısı yalıtımı eklemeye, giysinin iç yapısını gizlemeye izin vererek uyumu ve konforu artırmaya hizmet ederler. Ceket astarı söz konusu olduğunda, terin tutulmasına da yardımcı olur. En içteki katman olduğundan ve bu nedenle ciltle temas ettiğinden, örneğin Bemberg gibi doğal liflerden astarların seçilmesi önemlidir.
JARSE ASTAR KUMAŞ
170 tel astar kumaş,190 tel astar kumaş,70 denye astar kumaş,50 denye astar kumaş,jarse astar kumaş,50 denye jarse astar kumaş,70 denye jarse astar kumaş, toptan denye astar kumaş. Tekstil ürünleri, astar gibi terbiye malzemeleri kullanılarak bitirilebilir. Kanuna görünmeyen bu malzemeler içsel olarak tanımlanmaktadır. Kumaş alanlar. Kaliteyi ve ekonomik değeri artırmak amacıyla giysileri tamamlama, giyilebilirliğini artırma, daha sıcak tutma veya dikiş yerlerini kapatma işlevine sahiptirler. Ayrıca şilteleri kanepeleri ve her türlü mobilyayı (örneğin araba koltukları ve sandalyeleri ) kaplamak için iç astar olarak da kullanılabilirler.
170 tel astar kumaş. Astar zenginliğin yaşam kalitesiyle örtüştüğü zamanlarda, zengin sınıfların özel bir ayrıcalığı olarak doğdu. Milattan yaklaşık üç bin yıl önce, sadece üst sınıflar iki kat daha fazla ipeği karşılayabiliyordu. Daha sonra yoksulluğa gerçek bir bedensel rahatsızlık hissi vermek istediğinde, kendisine ve erkek kardeşine, cilt üzerinde neredeyse aşındırıcı bir teması olan tek bir kumaştan yapılmış kaba giysiler empoze etti.
190 TEL ASTAT
Zamanla astar daha yüksek bir rol üstlenmeye başladı ve kendisini basit bir tunikten iç mekan için gerçek bir astara dönüştürdü. Bu nedenle, ciltle teması artırabilecek ve tuniği daha rahat hale getirebilecek astar gibi yumuşak ve hoş bir kumaş kullanma ihtiyacı. 19. yüzyılın başlarında giyim kumaşları ile astar kumaşları arasındaki belirsiz sınır netleştirildi. 190 tel astar kumaş O zamana kadar kapak sadece işlevsel değil aynı zamanda estetikti.
DENYE ASTAR KUMAŞ
On dokuzuncu yüzyıl modanın büyük yüzyılı, astarı ön plana çıkarıyor öyle ki ağır örgü hırka bile titizlikle şifonla astarlanıyor. Daha sonra zenginler için ipek ve saten gibi bir zamanlar kullanılan astar kumaşları pamuk ve suni elyaflar (polyester, poliamid, asetat) gibi daha ucuz kumaşlarla değiştirildi. Amaç, orta-düşük sosyal sınıfların bile her mevsime uygun rahat kıyafetler giymesini sağlamaktı.
170 TEL ASTAR
Astar hem giysinin giyilebilirliği hem de görünümü açısından takım elbiselerin, özellikle erkek takım elbiselerinin imalatında her zaman büyük önem arz etmiştir. Yıllar geçtikçe, esas olarak doğal ve suni elyaflardan kanepeler sandalyeler ve şilteler için kullanılan döşemelik kumaş ailesinin bir parçası oldu.
Bir yanıt bırakın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.