Aksesuar Alan

Aksesuar Alan.
Aksesuar Alan.

Moda ve aksesuar tasarımcıları, orijinal konfeksiyon, ayakkabı, çanta ve diğer moda aksesuarlarının eskiz ve modellerini oluşturmak için tasarım ilkeleri, teknikleri ve araçları hakkındaki bilgilerini kullanmaktadır.

Aksesuar Alan.
Aksesuar Alan.

Aksesuar Alan. Genellikle erkekler, kadınlar, çocuk giyim veya iç çamaşırı gibi belirli bir giyim tasarım deseninde uzmanlaşırlar. Bazı moda tasarımcıları tüm tasarım ve pazarlama sürecini kontrol ederken, diğerleri orijinal tekstil ve süslemeleri oluşturmak için model yapımcılarının hizmetlerini, moda hattının gerçek yaratımını denetlemek için üretim müdürlerini ve moda pazarında tasarımları tanıtmak ve kurmak için moda mağazacılar kullanıyor .

İplik,Fermuar,Tela,Örneğin düğme: Yapışkan düğme, Plastik düğme, Metal düğmesi,Etiket, Ana etiket, Boyut Etiketi, Yıkama etiketi,Motif: Deri, Plastik, Bant Metal,Cep kumaş,astar,Elastik,Kordon,Kurdele,Perçin ,lastik,beden etiketi.

Renk tahmini süreci büyük bir karmaşıklıktan ve sezgisel olanlardan biridir. Halen, moda ve tekstil endüstrisinin önemli bir itici gücü olduğu düşünülse de, metodolojisi hakkında az bilgi var.

Aksesuar Alan. Renk tahmini, moda tahminleri veya eğilim tahmini olarak bilinen ortak bir sürecin temel bir parçasıdır; burada bireyler veya ekipler, tüketicilerin yakında satın alacakları modaya uygun giysilerin ve aksesuarların renklerini, kumaşlarını ve stillerini yaklaşık iki yıl ileride tahmin etmeye çalışmaktadır.

Renk tahmini süreci, temelde güçlü bir sezgi, ilham ve yaratıcılık unsuru kullanarak tüketici tarafından arzulanan bir dizi renk beklemek için verileri toplamak, değerlendirmek, analiz etmek ve yorumlamaktan oluşur.

Aksesuar Alan.
Aksesuar Alan.

Tahmincinin eğilimleri öngörüp öngörmediğini veya yalnızca eğilimleri yarattığını belirten bir ikili vardır. Her iki durumda da, bir süreç, son yıllarda giderek daha karmaşık hale gelen belirli bir süre içinde gelişti. Öyle ki, moda öğrencisi tarafından kolaylıkla temin edilebilen ikincil kaynak materyali, renk ve moda öngörme sürecinde yer alan kavram, araçlar ve temel metodolojinin kısa bir özetini nadiren sunuyor.

Aksesuar Alan. Renk ve moda tahmin süreci, endüstrideki birçok rolün daha ayrılmaz bir parçası haline geldi. Dizaynçılar, menzil geliştiricileri, kaynak personel, alıcılar ve mağazacılar ve özellikle tahmini paketlerini tahmin tahmin paketini satmak amacıyla trend tahmininde uzman olanlar. Endüstri tümü mevcut tahmini sistemi kullanmaktadır. Bu işlemi hem mevcut sistemi kullananlar için hem de yeni gelen tahmin için açıklığa kavuşturmak, öngörmeyi iyileştirmek için giderek daha da önem kazanmaktadır. Moda tahmini, hazır giyim ve aksesuar tasarımının tüm yönlerini içeriyor olsa da, renk, satın alma kararı verirken tüketici için önemli bir faktördür.

Bu nedenle, renk tahmini sürecinin araştırılması gereken değerli bir konudur ve kendi başına daha fazla anlaşılabilir olduğu düşünülmektedir.

Renk tahmini uzman bir sektör faaliyetidir. Bu uzman sektörü, renk tahmini sürecini kullanan bir hizmettir. Bilgiler, trend tahmin paketleri halinde derlenmekte ve moda ve tekstil endüstrisine satılmaktadır.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın